Kako da organizujete uspešnu korporativnu proslavu?

Korporativna proslava može imati brojne benefite po vašu firmu i poslovanje – ona može osnažiti vaš kolegijum, razviti osećaj kolektivne pripradnosti i uspostaviti dobre odnose sa vašim partnerima.

Poslovna saradnja se sklapa na osnovu poklapanja interesa, ali i na osnovu dobrih međuljudskih odnosa – gotovo je uvek bolje sarađivati sa nekim koga ste imali prilike da upoznate kroz pojedine zajedničke aktivnosti. A ima li boljih aktivnosti od proslava za partnere i saradnike.

S tim na umu, naredne redove smo posvetili svim neophodnim koracima za organizaciju uspešne korporativne proslave – stoga pročitajte naš tekst do kraja!

#1 Odredite povod i tematiku vaše korporativne proslave

Prvi korak se, naravno, odnosi na određivanje tematike vaše korporativne proslave. Naime, potrebno je da ustanovite koji je povod za organizaciju ovakvog svečanog događaja kako biste imali jasniju viziju, a samim tim i lakše osmislili koncept zabave. 

U skladu sa tim, bilo da je reč o proslavi nove poslovne saradnje, uspešnog kvartala, jubileja firme, novog rekordnog profita ili događaja poput Nove godine i 1. maja, vaša svečanost treba daisprati tematiku.

Sada, kada ste odredili koncept, možete preći i na ostale važne stavke poput određivanja broja zvanica, obezbeđivanje keteringa i sale za prijem, angažovanja profesionalnog osoblja i pronalaženje smeštaja i prevoza za vaše goste (ukoliko dolaze iz inostranstva ili ukoliko nisu iz mesta gde se održava proslava).

Takođe, možete i razmotriti dodatne usluge kao što su medijska propraćenost, javni nastup i specijalan VIP tretman za vaše goste – ukoliko se odlučite za neke od ovih opcija, potrebno je da nabavite adekvatnu tehničku opremu za realizovanje javnog nastupa, kao i da kontaktirate medijske kuće.

korporativna-proslava

#2 Rezervišite odgovarajuću salu za korporativnu zabavu

Drugi se korak se odnosi na pitanje prostora – da li biste se pre odlučili za otvoren prostor ili unutrašnji ambijent?

U skladu sa tonom korporativne zabave, i vašim izdvojenim finansijskim budžetom, možete se odlučiti za eksternu ili unutrašnju salu. Prva varijanta je možda prikladnija ukoliko nameravate da organizujete svečaniji događaj poput banketa ili koktela, dok je drugi savšren za malo ležerniji događaj.

Takođe, ukoliko je potrebno da vaša zabava bude medijski propraćena, prostrana i unapred tehnički opremljena sala bi zasigurno bila bolji izbor. U unutrašnjoj konferencijskoj sali biste bespogovorno mogli lakše da održite kratku tribinu ili javni nastup. 

Možete unajmiti i profesionalnog fotografa koji bi slikao i izrađivao slike na mestu, kako bi vaši gosti imali mali poklon sećanja na događaj.

Imajte na umu i da salu možete izabrati na osnovu zvanicanajpre odredite da li biste samo zvali vaše trenutne i potencijalne poslovne saradnike i partnere ili biste uključili i vaše zasposlene?

Sala će se dekorisati u skladu sa tonalitetom i tematikom vaše korporativne proslave, kao i sa vašim ličnim preferencijama.

I poslednja stavka u vezi ovog koraka jeste obezbeđen parking – ukoliko nemate organizovan prevoz za vaše goste, ključno je da se postarate da obezbedite salu sa dovoljno velikim privatnim parkingom kako biste olakšali sam dolazak.

#3 Muzika za korporativnu žurku

Izbor muzike takođe treba da bude usklađen sa tonalitetom vaše korporativne zabave, te je važno da ovom koraku posvetite dovoljno vremena. Muzika indirektno određuje atmosferu i utiče na raspoloženje važih gostiju – ona može biti presudan faktor uspešnosti vašeg događaja.

Plejlista za doček Nove godine će se razlikovati od plejliste elegantnije zabave za saradnike. S tim na umu, imate nekoliko opcija za angažovanje muzike – možete se odlučiti za živu muziku, unapred određenu plejlistu ili da angažujete dj-a.

U zavisnosti od broja zvanica, tematike i vašeg budžeta će zavisiti i vaš izbor.

#4 Odlučite za hranu koja će se servirati na korporativnom događaju

Odabir hrane je poslednji ključni korak prilikom organizovanja događaja ovog tipa. Kako bi se vaša zabava okarakterisala kao “uspešna”, potrebno je da istražite sve preferencije vaših gostiju, a to znači da je potrebno i utvrditi koju hranu vaši gosti generalno vole.

Pokušajte da uključite i vegeterijanska i veganska jela u vaš jelovnik, ali i da generalno izbegavate hranu na koju su ljudi inače alergični – gluten, kikiriki i slično.

Ovo je odličan način da zaista impresionirate sve prisutne jer ćete pokazati da vam je zaista stalo do njih i njihovih specifičnih potreba.

Hrana i piće bi trebalo da podrazumevaju one namirnice i sastojke u kojima ljudi inače uživaju, te je samo važno da se odlučite da li je bolje da poručite ketering sa većim izborom jela ili ćete da imate klasičnu večeru sa par zamena?

Nadamo se da vam je ovaj tekst bio koristan, koliko i zanimljiv, te da smo uspeli da vam pružimo dovoljno relevantnih informacija kako biste lakše organizovali korporativnu proslavu – Želimo vam puno sreće u ovom poduhvatu!

Ostavite odgovor